03 december 2010

Julfest och köksstolar

Idag har jag ÄNTLIGEN klippt mig. Fatta inte att jag dröjt med det så länge. Men det är gjort och jag hittade en bra frisör i Staffanstorp, så jag är nöjd!
Hon klippte en bra bit på håret....runt 15 cm och sedan fick jag lite lugg med. Nästa vecka ska jag dit och fixa min en kilometer långa utväxt. Tänkte om jag skulle bli brunett men det bli slingat.....det blonda får hålla i sig ett år till.

Igår hade vi lucia/pysselkväll på jobbet. Hur fint som helst med tomtenissar, peppakaksgubbar, tärnor och lucior som sjöng ute i snön. Jag var så nöjd med kvällen!
Men gissa om att jag är trött idag...galet trött!

Ååååh......förresten......kan ni tänka er att idag köpte jag mina köksstolar. Jag har äntligen hittat efter typ 1 års letande. De var inte billiga någonstans men nu snart är de mina och nu hoppas jag verkligen att jag får dem nästa fredag för annars har vi lite problem till vår lilla julfest här hemma...hehe :)

Känner mig så duktig så :)

Inga kommentarer: