05 december 2010

söndagsslut

Så var det söndag kväll och jag har hunnit göra mycket denna veckan. Om det finns något som jag är dålig på så är det att komma till skott. Jag är expert på att dra ut på tiden och göra det mesta in i sista minuten, om inte ännu senare. Som mitt körkort som jag fick papper att fixa i somras.......det gör jag nu! Men vi har alla våra dåliga laster och det är en av mina.
Tur är att jag har min älsk som skäller på mig så jag får fingrarna ur r--- :)

Sååå denna vecka har jag köpt mina köksstolar, köpt alla barnens presenter och julklappar, fixat med körkortet, handlat saker jag behövt ett bra tag och klippt mig. Nu ska jag stryka alla måsten i min iPhone. Jag har många kvar men den minskar ju.

Så ska man jobba i morgon....ska bli kul! Tacksam för min fina kollegor och de fina barnen :)

Inga kommentarer: