26 december 2010

Mina fina julklappar!!

Jag fick min älskade-önskade mössa. Den är så fin att jag får ont i magen..:) Den sitter som smäck och är supervarm och fin.
Älsk överraskade med en kamera till mig. Jag har önskat mig en liten kamera länge. Jag tycker om min stora kamera men den är inte så lätt att ta med sig överallt. Väldigt glad och väldigt överraskad blev jag. Den är sååå fin!
Sen fick jag foundation och en ögonbrynspensel från Make Up Store. Kan säga att de får bästa betyg i att slå in sina presenter. Ska visa en bild sen på den.

Sen fick jag även underbart söta små tallrikar. Jag älskar engelskt blått porslin och samla på det. Då är det bra att ha sina föräldrar som kan hitta sådana fina saker.

Jag är så glad över vad jag fick och så mycket med. Man blir glad i hjärteroten av allt fint!
Posted by Picasa

Inga kommentarer: