14 december 2010

Min mage lever ett annat liv

Undra om jag har brist på något för jag är så sjukt trött nu de senaste dagarna. Mår inte riktigt bra....!?
Vet inte om det har med brist på solljus, stressen av allt som skall göras eller någon baskilusk som det kryllar av på jobbet. Tror det är en kombination.....ska iväg i morgon och köpa min magmedusin för jag tror jag har till början på magkatarr.....får det jämt för jag är så känslig. Jag får inte ont i mitt huvud som min man utan allt åker ner i min stackars mage. Men jag behöver det så det inte blir värre.

Idag efter jobbet så åkte vi och hämta ut alla dessa paket från posten. Tycker vi är där varje dag. Sen så slog vi in alla dessa paket i julpapper och nu har vi lyckats få en stor hög under julgranen. Det sorgliga är att det är ett paket till mig och ett till älsk..hehe! Nej det är underbart att få göra min familj glad med nått fint och enkelt. Men en gran fattas där pakterna ligger. Den får väl upp i morgon för idag orkar jag inte.

Ja, jag ska fortsätta att ligga här och ha ont i magen och snart ska jag lägga mig så jag orkar med morgondagens arbete.....det är tungt nu när man längtar så på lovet. Sekunderna tickar i mina öron....

Inga kommentarer: