17 december 2010

50 snabba frågor

1. Hur gammal är du om fem år?32 år...suck!
2. Vem var den sista du träffade? Min fina man
3. Hur lång är du? 172,5 centimeter.
4. Vilken var den senaste film du sett?Salt
5. Vem ringde du senast?Min man
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
7. Vad är dagens planer? Städa, handla mat, tvätta, ta fram julgranen, filmkväll
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?Sms, men ringa min mamma
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?Gifta :)
10. När såg du senast din mamma? I söndags

11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag?05.30
13. Har du någon gång hittat en katt?Många katter jag hittat. Vår katt hittade min bror
14. Vilken är din favoritplats? På soffans framför tv:n och datorn
15. Vilken plats föredrar du minst? I affärer där det är mkt folk.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?I ett hus men min man och förhoppningsvis en massa barn.
17. Vad skrämde dig som barn?Hajar och spöken
18. Vem fick dig att skratta senast?Barnen på jobbet vid middagsbordet...underbara!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?Japp!!
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig?Alltid kläder. Jag vågar inte sova utan, är rädd att jag ska gå i sömnen och gå ut från huset. Jag gjorde det när jag var ung och har väl med för livet.hehe
22. Hur många kuddar har du i sängen?En till mig och en till älsk.
23. Hur många landskap har du bott i?Skåne och Blekinge
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja...
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?strumpor
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? vaniljglass från hägendaz
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Resa, lite till nya huset.
29. Tycker du om kinamat? Rätt så....ingen favorit men det slinker ner.
30. Tycker du om kaffe? Nej, den förstör min mage.

31. Vad dricker du till frukost? Te
32. Sover du på någon särskild sida? Till höger om älsk....eller längst in i rummet. Kan inte sova nära en dörr.
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Love it!
35. Är du en beroendemänniska? Både ja och nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej
37. Vill du ha barn? Självklart! Velat ha barn sedan jag var sex år (tur att man inte fick tidigt).
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, förstår lite Bosniska, kan sjunga på polska och korta fraser på rumänska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Aldrig som tur e.
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet!! Jag älskar havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och mat
42. Äger du dyra smycken? Vigselringen kostade multum...
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig. Kommer aldrig att testa!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Twizzlers från USA
45. Vem är den roligaste människan du känner? hmmm....Kusin Linda eller min kollega
46. Välj ett ärr på din kropp? Har bara ett i foten. Trampade på en glasskärva som låg i vattnet när jag var liten. Hela sjön blev nog röd.
47. Vad har du för ringsignal? Ring ring
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Många barnkläder både från mig, lillebror och storebror.
49. Flirtar du mycket? Nej
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Överallt

51. Kan du byta olja på bilen? Kan inget om bilar. Min man sköter allt.
52. Har du fått fortkörningsböter? En saftig en när jag var försenad till en öppning.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser knappt böcker men tror det var en Davis Edding-bok (heter han så?). Läser bara fantasy böcker.
54. Läser du dagstidningen? Ibland, mest på nätet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Bästa tidningen ever FamilyLiving
56. Dansar du i bilen? Ibland med Älsk men jag sjunger non-stop från det jag kommer in i bilen tills jag går ut när jag är själv.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Rix fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett julkort till vår mat-tant
59. När var du i kyrkan senast? På ett barndop för ett år sedan.

Inga kommentarer: