09 december 2010

Dasg att sova..

Yej!! Snart är det fredag, snart är det helg. Jag ska få mysa med min fina älskling......min goa fina älsk och lilla kisen med som för övrigt fäller lite väl mkt. Jag måste se över maten och kanske trycka i honom lite vitaminer och köpa lite kattgräs.
Min lilla pluttekise....nu ska han och jag gå och lägga oss och mysa. Min lilla kise ligger varje natt bredvid mig så jag kan sticka in min näsa i hans mjuka gospäls. Tur man inte är allergisk! Han är som sagt bara kälen när han tror jag sover, inte i vaket tillstånd. Nån fix idé......?

I morgon ska jag börja min dag med utbildning och lyssna på Mats Trondman....spännande!

2 kommentarer:

Tina sa...

Hehe! Elvis var tvärtom. Han låg hos mig och gosade och sen när han trodde att man somnat så stack han. :)

Talltita sa...

Hehe.....gubben min sa att när han kom in när vi två sov så låg vi skeden jag och kisen..haha!!
Men mysiga är dem...