26 december 2010

Skönhet och smink - ansiktsvård av Clinique

Eftersom jag älskar alla bloggar och youtube sidor om smink så tänkte jag lägga upp bilder på de produkter jag använder mig av. Kanske kan jag ge ett litet tips och får gärna tusen tillbaka för jag är ingen expert på detta.

Första:
Jag använder dagligen av Cliniques ansiktsprodukter.
Jag älskar tvålen och ögonkrämen, de är SUPER! Tvålen tar bort i stort sett allt och man blir inte torr i ansiktet efteråt. Ansiktsvattnet är lite starkt och vissa gillar det och andra inte, jag tycker om det och finnar försvinner sin kos.
Ansiktskrämen är lätt och torkar in snabbt och ger en len hud och ögonkrämen, ja den är bara bra.
Sen jag började använda dessa produkter så har jag nästan aldrig problem med finnar.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: