09 december 2010

Julen närma sig

Har middagsrast och tänkte kika in här lite. Snacka om att tiden går fort, jag hinner inte med och på söndag tänder vi det tredje ljuset.
Denna vecka har jag varit så trött och på ett rysligt grinigt humör. Inte bra för dem runtom kring mig och värst för mig. Jag hoppas jag lyckas ta mig ur det sura skalet och kanske en helg skulle sitta fint.

Till helgen så behöver jag åka till Ikea och köpa lite stola, klappstolar heter de nog och sedan in på leksaksaffären och se om jag kan hitta de två sista paketen. Jag är fortfarande lite bekymmrad inför min lillebrors present.....han är inte lätt att köpa till och så vill jag komma på nått riktigt bra.
Annars så ska jag ge mig på att göra lite julgodis. Det blir lite chokladdoppade bitar och mandelmusslor hande jag tänkt mig. Har ju så många formar till mandelmusslor så jag hade kunnat föda en hel arme, men jag kan ge bort lite till min kära mor. Har faktiskt i smyg köpt lite presenter till mamma med :) ..:) min fina mamma!

Hoppas ni får en fin dag och njut av snön...:)

Inga kommentarer: