21 december 2010

Barnkalas och en krånglig mage

Var hemma idag med, sista dagen och i morgon ska jag jobba. Idag hade jag ingen feber...1 feberfri dag ska man ha innan man går till jobbet. Mådde bra idag och det är skönt!!
Var bjudna på barnkalas för lille Ervin som fyller år....vi han köpa present till honom innan vi åkte dit. Det blev lite ps2-spel som han fick av oss. Älska ska köpa nya xbox i morgon till oss och det ska bli kuligt.

Hade inte ätit nått på hela dagen förutom knäck o glass!! och blev rysligt hungrig när vi skulle köpa presenter så vi körde och köpte max-mat och tryckte i oss på 5 min. Om man sedan lägger på tårtan jag åt på kalaset så ska ni veta hur jag mår nu....aj ajajaja!! Jag är kärkfärdig, mår sååå dåligt! Min mage fick sig en chock och nu har jag en magtablett i mig och ska snart äta lite fil och dricka te. Se vad den tycker om det. Så dumt av mig att göra så när jag redan har magkatarr.....nej verkligen inte!!! Hur dum kan man bli på en skala?

Vi får se om maten åker ut igen eller om jag får behålla den. Jag känner mig lite bättre nu sen jag tog min medosin :/
Suck!

Inga kommentarer: