12 december 2010

Julen är här...:)

Igår sov vi länge innan vi begav oss till IKEA....om det var folk där men vi lyckades hitta en plast så vi kunde avnjuta våra köttbullar. Det blev fem klappstolar, lite ramar och present till pappsen.
Sen hade vi fått samtal från Hagge att de ville vi skulle dit för att festa lite....tackar man ju inte nej till. Så när vi kom hem från Ikea så packade vi ihop våra grejer och körde till k-hamn där fina gänget väntade.
Vi hade så roligt och det blev en sväng till Harrys och ett matstop på Bönan om det heter så längre vet jag ej. Sen gick vi hem igen och kom inte i säng fören femsnåret. Härligt att bara få umgås, prata, minnas, lyssna på musik, dricka god champagne och äta gottis och mysa...:)

Ja förutom det och ett matstop hemma hos föräldrarna så fick vi många goda nyheter. Min kära Mogdie har gift sig!!! Min lilla söta bror och hans tjej funderar på att flytta ner hit till oss och en roligt nyhet för min älskling som jag berätta om senare..:)

Jag och älska har bara älskat denna helg och nu är jag helt slut. Men jag ska nog fixa med de sista matstolarna så allt blir klart i köket. Sen ska jag soooova. Tänk, en och en halv vecka kvar på jobbet, så underbart!

Nu ska jag planera och förbereda inför nästa helg då vi får storbesök på vår lilla julfest...:) Underbart det med!

Inga kommentarer: