05 december 2010

Inköp till julen

Jag och älsk åkte ner till stan och julhandlade. Inte julklappar utan annat skräp man kan hitta :).
Det är så mysigt att gå omkring och titta på allt fint julpyntat. Såklart tog vi en fika innan vi begav oss hem igen.
Ansiktskräm var behövligt och svindyrt, sedan fick det bli lite snö och pynt till advenstljusstaken och en liten söt miniskopa till saltet.
Jag och älsk har hamstrat på julgranskulor och jag vet inte hur mkt pengar vi lägger på vår gran varje år. Det enda vi är lite fundersamma på är hur alla kulor ska få plats. Vi behöver nog en megastor gran i år. Ugglan och svamparna är mina favoriter. Är det något som jag är svag för så är det ugglor, flugsvampar, rådjur, kaniner och babushka dockor. Dessa kulor är köpta på Åhlens.
Ännu fler glaskulor och en ursöt uggla från Lagerhaus.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: