28 december 2010

swettigt värre!

Nämen hej på er!
Här sitter jag helt swettig efter lite dans på xbox kineck. Denna gång försvann en timme på ett kick när jag skulle klara två låtar på alla nivåer. Det är så sjukt roligt och ikväll ska vi spela ett annat spel tillsammans, jag och älsk.
Idag kompade jag ut några timmar eftersom det inte fanns så mycket att göra denna dag. Ska dit några timmar i morgon, har lite pappersarbete och fixs som behövs fixas innan en ny termin börjar.

Idag åkte vi till Nova för att köpa underställ och nya vinterskor till älsk. Blev en lyckad runda fast det var så sjukt mycket folk där. Helst undviker jag dessa rea-dagar. Jag hittar oftast inget på rea och så tycker jag inte om när det är för mkt folk där.

Nu ska jag vila i en halvtimme och förbereda lite inför....

Inga kommentarer: