31 mars 2011

Tråkiga sockersug

Långtråkig kväll, väldigt långtråkig.
Vad gör jag en långtråkig kväll som denna....tja jag spelar spel på min nya mobil och fixar med hemsida och annat skräp. Jag slökollar på seg tv och bäljer i mig te med druvsocker i, ja för det är ju min nya diet så här på kvällkvisten så jag inte hivar i mig en massa onyttigt. Inte för att jag kan bälja i mig något eftersom vi inte har handlat nått. Jag tror det finns ett halvt kex kvar i skåpet men frysen är proppfull men den orkar jag inte öppna.
Min kollega påminde mig dock om hur gott det är med nykokt jordgubbskräm och det skulle ju sitta fint ikväll men jag hoppar. Jag ser fram till sommaren i en bikini utan den där krämen.

Men jag ska inte ljuga....jag drömmer om muffins med frosting, tårtor med god fyllning i, en stor påse chips och en påse godis, hamburgare och strips med vitlöksdipp till från max, goda kakor, rulltårta, glass, kanelbullar och wienerbröd, pasta med fet sås och en massa ostar på en fin bricka med goda kex till, biopopcorn, damsugare och ja en massa till. Nått lär jag i alla fall stoppa i mig till helgen, för lite gott behöver man ju.

Blev någon sugen på nått gott?

Inga kommentarer: