21 mars 2011

Livet i sig är knepigt ibland....

Ibland kan jag bara få ett sådant totaldepp. Idag stirrade jag ut genom fönstret och bara kände att jag inte är nöjd med min tillvaro. Det är väl tur jag har min man som jag kan prata av mig på och som ändå kan komma med rätt bra lösningar.
Jag är rätt komplicerad i det att det behöver hända mycket omkring mig. Nya intryck, människor. Jag behöver mycket för att jag ska känna det som givande, det är svårt att förklarar. Om ni tänker er att ha 15 barn omkring en hoppande och fullt med skratt, nya saker som ständigt händer, fullt ös och liv i galoppen.....där i den tillvaron trivs jag tillexempel sjukt bra.
Men jag har med min man i alla fall kommit fram till en liten dellösning på det hela.

Nu ska jag bara andas in och finna mig i det lugnet som kom av lösningen och sitta här och lyssna på Kent och Wild Beasts för deras musik får mig att må bättre. Jag behöver må bättre!

Ja livet kan va lite knepigt ibland.

Inga kommentarer: