08 mars 2011

Uppdatering

Ligger här i sängen och kommer inte upp. Blir så yr och svimfärdig när jag försöker gå.
Jag hoppades på bättre tider idag, bättre temperatur men jag har fortfarande hög feber. Jag har haft frossa i tre timmar nu och hoppas det lägger sig lite snart.
Kan inte sova eller ligga bekvämt och ögonen svider. Nu väntar jag på att min man ska komma hem och ge mig mat, börja bli hungrig. Idag fick jag även trippeltdubbelt ont i halsen så det går inte så bra att svälja.
Mycket klagade....men vad ska man göra när man ligger här i sängen.

Nu satsar jag på att få komma tillbaka till jobbet på torsdag eftersom vi har föräldramöte då.
En glad nyhet är att mina böcker har kommit. Älsk ska hämta ut dem senare idag och då har jag nått att göra när jag är hemma. Najs!

Nej nu måste jag vila lite....

Inga kommentarer: