18 mars 2011

Chokladmousse....mmmm

Hej hallå alla!

Nu var det ett tag sedan jag skrev. Livet är bra men jag lever mitt liv i mina böcker. Jag hinner kolla igenom intranätet någon liten stund innan jag måste läsa vidare. Men nu myser jag med min man (!) och då sitter man framför datorn och skriver blogginlägg samtidigt. Det kallar jag för nya generationen, haha.

Jag och älska ska äta fläskfilé i ugn med en massa svamp, paprika, grädde, ört-creme fraiche....få se hur det blir. Till det så serveras en sallad på bladspenat, tomat, citron och havssalt.
Sedan gjorde jag ett recept från halv åtta, chokladmousse utan en massa socker. Kan säga att den smakar mumma. Till den så ska jag även ha färska hallon och blåbär, det kallar jag fredagsmys.

Jag få la fotografera efterrätten så ni med får drömma er bort. Ja, kvällen står i myshetens tecken och sedan får vi se vad som händer denna helg.

Inga kommentarer: