03 april 2011

Sol, grillning och gösköna vänner!

Vilken underbar dag vi haft. Klockan elva kom min kära bror med sambo Chino. De hade tittat på lägenhet och kom sedan för att besöka oss. Vi körde in till stan och fikade på mormors och sedan en liten tur in på Lagerhaus där jag köpte lite nödvändiga söta saker.

Sen hämtade vi Hagge och Emilie och lilla Tilly vid tåget och åkte hem till oss. Vi fick äntligen sitta ute på vår balkong med hela gänget för solen sken och det var sååå varmt. Självklart blev det grillning och jag kan säga att det var hög sommarkänsla.

Sen har vi bara myst och tagit det lugnt här hemma. Finns alltid en massa att prata om och sen har vi även kollat hotell till vår resa i sommar.

Men nu sitter jag och killarna i köket medan de andra två flickorna sover i vardagsrummet. I morgon ska vi till nova och shoppa kläder så jag tror de behöver lite extra sömn.


I går grillade vi oxå men då var det min fina vän Asim som var här. Mycket grillande nu när värmen kommer. Vi låg hela kvällen och slökollade på tv tills vi alla nästan somnade innan han körde hem.

Ja ibland har man det bara fööör bra. Jag trivs när vänner är hos oss eller vi hos dem.

Ska se om jag kan föra över alla bilder jag tagit idag. Men ikväll går det inte för jag vill inte väcka flikkorna. Kameran ligger där inne någonstans i mörkret.

Inga kommentarer: