13 mars 2011

Saade vann!!

Dreglat på Saade ikväll, jag och flikkorna på festen. Vi dansade och hurrade och klappade våra händer flitigt medan vi överöste kärlekens ord till denna sötsnygga pojk. :) Tror inte killarna var så förtjusta men det kvittade.

Ikväll var vi hos Kate som bjöd på middag. Samtidigt firade vi även M:et som fyllde år. Vi var en liten skara med de närmaste vännerna och hade det så bra. Lilla killen fick all uppmärksamhet av oss alla, men det är ju inte så konstigt för hur kan man inte tycka att en söt liten pojk på 1,5 år och som är första bebben i vårt gäng är sötast i världen?

Nu är vi i alla fall hemma. Väldigt trötta efter denna långa dag. Jag är så nöjd! Både fest och en runda på Nova. Nu ska jag gå och lägga mig och sova med min man och Tux. I morgon är det nya äventyr.

Kan säga att jag var fett nöjd med nya linnet och skorna idag. Lycka när man hittar fina saker att ha på sig :)

Inga kommentarer: