30 mars 2011

Fixa formen till sommaren....


Ska man komma så där i bikiniform så får det vara slut på detta matvräkande. Om jag bara inte var så sugen på allt för jämnan....ja matsuget kom snabbt efter kräknatten.

Snart sommar ja och semestern är inbokad och resan är väl med snart inbokad. Jag är ju så glad för att det är ju första året på lääääänge och första gången med min man som vi åker med ett annat par utomlands. Tihiiii så kul det kommer att bli!! Det blir vi två och min fostersysters son med sambo och dotter.

Vi kommer bara att ha tre veckor denna sommar och har planerat in att åka på lite weekendresor till hösten istället eller varför inte ta en vecka efter julen på ett varmt ställe. Jag vill åka till Prag, Rom, Sarajevo och varför inte Rabat när jag nu rabblar på.

Idag har det varit helt ok, mkt att tänka på och så men helt ok. Jag hade dock önskat mig lite sol men hoppas i alla fall att det kommer till helgen. Hade velat ut och grilla nu till helgen och gå en runda på stan.

Hoppas er dag med varit fin....Så hörs vi!

Inga kommentarer: