06 mars 2011

Barnkalas

Då har man varit på kalas hos en Stor treåring. Stor och stark är han.
Vi bjöds på burek med kött i och en med potatis i och sedan fick vi även en supergod tårta.
Nöjd och belåten sitter jag här hemma och gottar mig åt alla fina saker som hänt denna helg. Men min stackars älsk mår inte allt för bra. Jag själv har bara ont i halsen och i huvudet idag.

En av de bästa nyheterna denna helg är att min kära lillebror tittade på en lägenhet här och ja, kanske tar de den. Jag hoppas ju så fruktansvärt mkt på att de kommer att göra det. Jag vill ha hit min bror och hans fina Chino. Älskar dem så!

Så nu sitter jag och tänker på hur underbart mitt liv skulle bli med att ha min fina bror så nära. Det kommer gå åt mycket kaffe men vad gör det.
Ska även kolla hur denna månad ser ut. Känns som om jag måste planera och se över allt. Händer så mycket just nu.

Ha en fortsatt trevlig söndag

Inga kommentarer: