22 mars 2011

Hus och hem och sol

ÅÅÅÅÅÅHHHHH!!!

Kan man ha en underbarare dag än denna. Denna fina soliga, varma dag!!
Ja, jag kan ju säga att det var vår i luften och med mitt jobb så var vi ute i stort sett hela dagen. Hettar lite om kinderna efter all sol och jag har haft en sådan roligt dag. Det var en lång dag med helt klart en av de bästa på länge.

När jag kom hem ikväll så satte vi ÄNTLIGEN upp kökslampan. Otroligt! Men det blev ju så fint så fint och nu måste vi verkligen hitta den där skänken med en fin färgglad tavla och lite krimskrams. Jag ska även lägga lite pengar på nya växter och krukor i detta hus. Det behövs även omplantering av alla krukor. Det jag verkligen hade behövt är en inredare som kan hjälpa mig med detaljer, det sista. Jag får bara inte till det.....suck! Jag får helt enkelt sätta mig och kolla igenom alla mina inredningstidningar.

Jag har även gjort lite planer för vår fina balkong som kan bli så mycket finare. Jag dödar ju alltid alla växter jag har där ute på ett kick men nu har jag läst hur man ska ta hand om dem. Det ska i alla fall fixas och tiskas och jag hoppas det kommer bli mysigt.

Inga kommentarer: