11 mars 2011

Ny bok


Nu äntligen är kaklet lagt. Det tog sin lilla tid men nu är det klart. Nu sitter jag här och är vrålhungrig men orka mig inte på att göra nått eller köra och köpa nått. Jag tror det lutar åt att jag somnar hungrig för jag är så trött.
Var på jobbet idag och många av barnen berättade glatt att de saknat mig och då blir man ju väldigt glad. Jag hade då saknat dem och det var kul att få jobba lite. Jag var väldigt trött men det var kul för det.

Nu ska jag läsa lite i en ny bok. Uppvaknandet - Brons koralerna 1. Den börjar lite annorlunda med mycket drakar och demoner och det slutar med att jag är fast. Nu hoppas jag resten av boken är lika spännande. Jag bara totalt älskar allt övernaturligt. Förra böckerna med vampyrer (som är det bästa) och nu drakar som är minst lika bra. Älvor är oxå en favorit hos mig.Älskar dessa två böcker och fler är på väg hem till mig. Tycker ni om vampyrer, kärlek, spänning så passar dessa er.

Ha en bra fredagskväll!!!

Inga kommentarer: