07 mars 2011

Nyslingad

Kan ni tänka er...jag har slingat håret, äntligen! Kommer inte ens ihåg när jag slingade mitt hår sist. Min frisör skrattade åt min fina långa utväxt men nu är det så fint så fint. Vill ju inte ha det lika ljust som jag har nu så hon slingade både ljusa och lite mörka så det blir en fin utväxt sedan.
Jag är så glad att jag äntligen hittat en frisör och nu kanske det blir ordning och reda.

Jag ska försöka ta kort på mig själv, se om jag lyckas ta nån bra bild.

Så då var första saken avbockad denna vecka. Synd bara att jag mår så sjukt dåligt. Jag håller på att svimma av trötthet. Gick bra att jobba idag, kände mig hur pigg som helst med sedan efter tolvtiden så släppte alvedonen och då sjönk jag till botten. Hoppas att det släpper med vila idag och att jag lägger mig tidigt för det är så himla dryg med huvudvärk och halsont.

Nåja, vad är en bal på slottet...

Inga kommentarer: