12 februari 2011

Vem vinner ikväll?


Katten mår bättre och har inte spytt sen 11 i morse. Men han har bara fått leva på vatten och innan melodifestivalen börjar ska jag ge honom 1 tsk kokt fisk. Spännande att se hur hans mage tar det. Han är rysligt hungrig men han dricker vatten och det gör mig glad. Både kisen och jag har varit ute idag. Jag tog fårpälsen och satte den på stolen ute på balkongen och satte mig ner för att insupa solens strålar. Ljuvligt att få sitta i värmen för det var varmt idag. Katten var oxå glad att han äntligen fick gå ut.

Sen kom älsk hem efter sin storhandling. Han hade med sig två semlor med som vi mumsade på. Kanske inte det bästa för min mage nu när jag mått illa sen igår kväll men vad gör man inte för lite goa saker. Testade att äta Novaluzid för att se om det hjälper till lite men tycker inte det hjälpte nämnvärt mycket. Lite alvedon hjälper rätt bra.

Snart börjar Melodifestivalen och jag har
Looren som 1:a:

Sanna som 2:a: (Måste ju heja när hon kommer från Bromölla med)


Anniela påminner mig om skoldans/äkta schlager....

Inga kommentarer: