23 februari 2011

Huvudvärk!.......... Jag?........... Tydligen!

Trött? Jag? mmmmm!!!!

Jag vaknade superpigg, var pigg på jobbet, hade världens mysigaste jobbdag med grillparty. Sen, ja sen bara brast det helt. Flippade ut på parkeringsplatserna vid tornet och körde hem för jag inte ville parkera på de dumma trånga parkeringarna. La mig direkt och somnade bister och vaknade tröttglad.

Jag var ju tvungen att vakan eftersom vi skulle till Bosse. Älsk o han skulle bygga ihop datorn och jag skulle titta på tv. Men sen började det att svida i mitt öga, som övergick till att göra ont, till att min näsa började klia, till att det kändes som om någon pressade ihop mitt huvud och blod trycktes upp i hela skallen. Jag trodde jag hade fått hjärnblödning (hypokondriker som jag är) men älsk konstatera att jag hade lite huvudvärk. Men hur ska jag veta om det är huvudvärk när jag bara har det typ 2 gånger om året. Jag vet inte hur det ska kännas och blir skiträdd.
Ja, två panodil slängde ja i mig och efter en stund lade det sig och jag kunde äta upp de nygjorda våfflorna och sen var det lite Big Brother och nu är jag hemma, men det kliar fortfarande på min nästipp.

På tal om att klia på nästipp, när jag träna hårt eller när jag får huvudvärk de får gånger det sker så känns det som om min nästipp har myror och blir lite avdomnad. Skitskumt....men ja, vad vet jag....världen är tokig.

Nu ska jag sova....i morgon väntar en härlig dag med min kära bror och hans fina sambo. Livet är ändå lite härligt!

Inga kommentarer: