24 februari 2011

bra dag!!

Sjukt rolig dag på jobbet......jag har nog inte skrattat så mkt på läääänge som jag gjorde idag. Sen att min kollega drar fram mina snesteg gör det hela lite bättre. Tex i går skulle jag berätta för henne om något och berättade att det minsann var fyra och höll upp tre fingrar och där hon nickar medstämmande och ingen av oss hajar till efter ett tag. Sådant kan vi dra upp sen i alla sammanhang där det passar.

Älskar älskar jobbet....

I morgon ska det bli extra mys, avslutning på sportlovet på jobbet och lite barn. Vi ska försöka komma på nått extra mysigt att göra då.

När jag kom hem idag så gjorde jag storkok. Det blev korv och stroganoff och jag kan säga att det blev så sjukt gott. Blanda allt på måfå och lägger i det som verka gott men det blev så gott så jag utser det till den godaste maten detta året. Mumma!!!
Nu måste jag skriva ner det jag slängde i så jag kan göra det fler gånger.

Inga kommentarer: