05 februari 2011

Skräck, ångest, rädslor

Morning!

Ätit en stor fin brakfrukost och är så mätt och belåten. Nu ska vi slappa i några timmar innan vi ska umgås med våra fina vänner. Känns så skönt att jag har städat för nu kan jag bara sitta här och slappna av utan ångest.

På tal om ångest...
Alla har vi saker som vi tycker är jobbiga och här kommer tre av mina:

1. Att åka flyg(kvittar om jag är själv eller med någon) , tåg och bil långa sträckor själv är grymt obehagligt. För när jag blir nervös,rädd och adrenalinet kommer så får jag andas.
2. HAJAR!! Jag kan absolut inte tänka mig att dyka, eller vara på djupt vatten eller se på tv där folk hamnar i havet eller badar där i. De där hajar är jag så rädd för.
3. Avskyr när skåpsluckor, garderobsdörrar står glänt. Jag måste stänga dem.

Vad tycker ni är jobbigt, får ångest för?

Inga kommentarer: