17 februari 2011

Melodifestivalen - vem vinner tror ni?






Då han jag tjuvlyssnat på lördagens bidrag till Melodifestivalen. Buuu så tråkiga bidrag! Det enda som jag gillade var Erik Saade som är fin att titta på, gör ett bra framträdande och har en hyfsat bra låt. Svårt att avgöra på det lilla klippet. Men han kommer etta och resten kan komma 2:a.

Roligast är att se Shirley och co dansa som ett gäng 18-åriga hot mama :) Men de såg bra ut men det såg löjligt ut när de dansade så. Min karl kommer nog gilla det, haha!

Ja, lördagskvällen framför tv:n kommer jag inte hurra över och tyvärr har jag ingen snabbspolning, men jag kommer självfallet kolla på det. Ska se till att göra goda räkmackor, ha en massa räkor och aioli igen och göra något gott till....mousse?? Eller en god paj? Nått som får det att bli bättre och sen är ju mina föräldrar här den kvällen..:)

Lyssna på bidragen hör ni HÄR

Nu blir det lite tv och sen lite film och sen sängdax.

Inga kommentarer: