27 februari 2011

Kinect-svett

Då var det söndag......ser ut som ett bombnedslag här hemma efter kvällen igår. ROligt hade vi. Vi spelade Kinect till svetten rann och det luktade unken gymnastiksal i rummet. Jag gjorde det inte bättre med att ta in en skål med vitlöksdipp med morötter till :)
Sen blev det lite melodifestival och jag gissade rätt vilka två som skulle komma direkt till final. Jag tyckte även de var bäst så jag är nöjd.
Efter det blev det banan med choklad....glömde att man ska ta lite övermogna bananer om det ska sk´maka som bäst men gott var det. Ja, jag är verkligen nöjd!

Idag blir det att slappa lite. Borde orka ta mig till Nova för att fixa lite men vi får se. Tror jag bara kommer ligga här hemma och titta på en massa filmer och mysa.

Kan ni tänka er att det snart är mars....hur fort går tiden? Jag hinner då inte med!

Inga kommentarer: