15 februari 2011

Skiathos i mitt lilla hjärta!


Till min favoritstrand. Magiska stränder!
Det letas resor. Snart ska jag lämna in önskan om semester och jag hoppas jag får mina veckor beviljade. Jag tror med 99% att vi åker till Skiathos igen. Vårt hjärta hamnade där och jag vill tillbaka till mina favoritstränder och sitta på min restaurang och äta den goda förrätten och bara mysa. Vi hoppas vi kan åka med våra vänner så det gäller att planera. Hittade ett billigt hotell som ligger nära staden. Superbra då är det gångavstånd :)

Fina och solbrända och på vår smekmånad

Åååååh jag längtar dit!!! Är det fler som vill hänga med så säg till. Man kan hitta bra hotell för 7000 kr för en vecka. Detta år ska vi på båtutflykter :)

Sen planera vi även in en liten tur till K-hamn där vi hoppas vi kan vara i en vecka. Men vi bara spånar och inget bestämt.Vi saknar vår bil och våra äventyr

Inga kommentarer: