17 februari 2011

GE MIG SOMMAR!!!!

Åh vad jag längtar till våren, till sommaren. Att få sola och få lite färg, få bada och äta mjukglass. Umgås sent på kvällen utomhus och grilla gott kött.
Jag längtar!

Jag hoppas verkligen vi får det varmt och gott och att inte allt regnar bort. Vi får hålla tummarna för värme.

Skönt när solen kikar in idag, lite då och då, men de gånger det väl skiner så får jag mig en dos av uppiggande ämne. Jag behöver en massor av det! Hade kunnat få mig att börja träna lite mer kondition än mina vanliga hemmaövningar. Hemma tränar jag mage, rygg och benen, men jag behöver få upp min kondition. Konditionen hamnar lite i bakundan när det är en massa snö ute men nu är snön borta och nu borde jag sätta igång att promenera eller springa igen. Hur motivera man en sådan som jag? Kan jag inte bli den jag var i gymnasiet som tränade och tränade och tränade och knappt vägde nått.

Nåja, men lite bättre än en 80-årings kondition borde jag väl få.


Inga kommentarer: