01 maj 2011

Valborg

Jag är så glad att jag mitt Karlshamn att komma tillbaka till.

Att få komma tillbaka till de vänner som jag känner så bra och till min andra familj. Har ju tre familjer. När vi väl stannade vid Hagges nya lägenhet så drog jag en djup lugnande suck. Kände mig så hemma.

Sen kom min kära syster Lotta gående för att hälsa, man blir ju bara genomglad. Medan killarna körde iväg med släpet så fick jag ha lite kvalitetstid med syster yster.
Efter ett tag kom killarna tillbaka och även Emilie med lilla söta Tilly. Jisses med saker de hade, det tog ju aldrig slut, men så känns det väl alltid innan alla prylar kommer till sin rätta plats.
Sen packade vi upp saker hela dagen med härlig musik i bakgrunden och en liten tös som sa mammammamamam i en ljuv stämma.
När vi väl var klara och några rundor till affären så var det dags att fira lite Valborg. Johanna hade även hon kommit, mys. Tänk att hon flyttar snart.....

Ja, sen grillade vi korv ute på gården och banan med choklad, drack gott vin/öl och pustade ut efter dagens kämpande.
Tror inte jag, Älsk och Robin somnade förren vid tre. Hade så mycket att prata om, joggingskor och en massa annat. Föräldrarna gick dock och la sig tidigare, de hade ju sin dotter som skulle vakna lite tidigare.

Sen idag har vi bara slappat, käkat tai-mat och myst med lillen och nu är jag och älsk hemma i Lund.

Toppenhelg!!

Inga kommentarer: