26 maj 2011

Förberedelse för tjejkvällen.

Då tror jag att jag är nästan klar med allt inför morgondagen. Det enda jag behöver göra nu är att köpa lite gottis, skumpa och en liten överraskning till tjejerna. Men städat är det och jag kan helt klart bjuda in folk här.I morgon ska jag även till Nova och se om jag hittar nått fint att ha på mig. Är ute efter en tunika eller klänning.

Annars är allt bra, varit lite stressad över lite saker men idag gick jag och älsk en lång powerwalk i 1,30 h. Inte skönt för mina fötter men jag känner att jag fick ut mycket av stressen och det tackar jag inte nej till. Sen har vi även köpt golv till hallen och ena rummet, ja det fick bli att köpa det nu när golvet ska gå ur sortimentet...:( synd för det är ett av de finaste golven jag sett. Men jag tycker det var snällt av dem att ringa och berätta det för oss.

Nu har jag precis tryckt i mig en halv honungsmelon och lite ananas. Nu ska jag bara vila för i morgon ska jag upp tidigt.

Ha de gott!!

Inga kommentarer: