08 maj 2011

Min födelsedagsfest

Tjopp...haft en superduper dag igår!

Solen sken och vi kunde sitta ute på vår balkong hela dagen. Grillade lite korv, lyssnade på sommarmusik och myste. Sen på kvällen träffades vi alla på Mynta och åt middag och satt där sedan en lång stund och snackade. Jag o J hade nog lite för roligt för jag hade tärningsvärk i min mage idag. Asså jag skrattade nog non-stop i gårkväll, tss så roliga vi två är ;)

Sen runt midnatt så gick vi och köpte mumsiga strips på mitt favorithak i Lund och åkte sedan hem till oss igen. Där spelade vi charader hela natten lång. Jag, Kate och Fredrik kom på en värdig andra plats. Alla var så grymt duktiga, så imponerad och sjukt kul hade vi. Sen begav sig de flesta hem och brorsan plus Chino gick o la sig medan jag och älska satt ute på vår balkong och grillade marshmallwos till det blev ljust ute och det egentligen var dags att gå upp för vissa. :) Underbart!!

Idag har vi slappat lite och sen när lillebror och Chino åkte hem så har jag fixat med tvätten och städat. Nu ska jag ta mig en chokladpralin som jag fick i present. Mumma!

Inga kommentarer: