15 maj 2011

Punkta upp mitt liv

Ja, men, ja.....det blev ju något vettigt ändå av dagen. Jag blev lite gladare av att stryka gardiner och lyssna på lite fin musik. Sen gick jag och älsk ut på en lååång promenad, 1,30 h.
Vi hade lite tur för när vi hade 100 m kvar kom en stöttskur och efter det kom åskan, peuh!

Sen skrev jag ner viktiga saker på min dator, punktade upp nästa termin (jag lever i terminer: vår- och höstterminer) och då blir livet så mkt bättre.

Sen tittade jag lite på tv och nu är det Sverige-Finland på tv. Kollar med lite intresse på tävlingen men mest på min dator.

Nu är jag nog redo för en lång, välfylld vecka på jobbet. Jag kommer vara trött på fredag ska ni veta.

Ha de bra!

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Svar på din fråga: vi kommer kanske i augusti, beroende på hur det är med lillknodden då. Får vi ett kolikbarn, så stannar vi nog hemma, men annars så ska vi vara ner i B-mölla några veckor är det tänkt. Micke ska jobba i Kristianstad en vecka. Eller var det två? Nåja... augusti iaf :)

Talltita sa...

Då får.vi hoppas på att ni kommer i aug. Kanske vi hinner träffas en dag då.