30 maj 2011

Mina fina föräldrar

Sitter här och slappar framför tv:n. Mår inte allt för bra, genomförkyld, men det gick ändå att jobba. När jag kom hem somnade jag som en stock och sov nog i fyra timmar innan älsk kom hem från jobbet.

Igår var vi hos mamma och pappa och grattade henne. Hon fick nagellack, ansiktskräm och en tidning. Mamma bjöd på mumsig mat med kyckling, nypotatis och sallad från hennes eget land, mumma. Var längesedan jag var hos dem och väldigt mysigt att få bara mysa där hemma.
Fick även min födelsedagspresent av mina föräldrar, en ny fin bibel, lite studeringsbibel kan man säga. Älskar den och kan säga att jag redan förbrukat två av mina timmar på att läsa. Det roligaste är att läsa all fakta och forskning som står under den vanliga texten.
Tack så mkt mamma o pappa!!

Ska snart bege mig till sängen, det utlovas fint väder i morgon och kanske åker den nya poolen fram till barnen, jag vet att de har längtat efter den.

Inga kommentarer: