20 maj 2011

DÅ börjar min helg

Jag är slut, helt slut. Vilken vecka säger jag bara, rolig men ansträngande.
Nu är det helg och jag ska vila ut, mysa och kanske umgås med nära och kära. Älsk är på golfbanan med Pelle och jag måste erkänna att det är lite skönt att bara få vara jag hemma nån timme.

Nu hoppas jag på fint väder denna helg så jag kan ligga ute på vår balkong och sola, eller rent av åka till havet och lägga sig där och bara vila i solen.

Nästa vecka när lönen kommer ska jag handla sommarkläder. Jag behöver en ny bikini, långa klänningar och kjolar, linnen, tunikor och sandaler. Ja, sen den där jackan som jag aldrig hittar, kanske blir det av denna gång. Vill gå i klänningar, kjolar och shorts hela sommaren och hoppas givetvis på varmt väder.
Få visa mitt inköp sen..:)

Nähepp, vila var det!

Inga kommentarer: