15 maj 2011

Död åt ljudet!!!

Ska det vara så himla svårt att bara bestämma sig någon gång. Varför fick jag en sådan beslutsångest, hela livet i massa val och en förvirrad Pinkii. Är det så att jag alltid vill välja det rätta eller är det bara så att jag bara inte vet.
Varje gång helgen kommer och det inte är något spikat sedan innan så börjar det krypa i benen och sen kommer det jobbiga, vad ska jag göra.

Suck, nu funderar jag på om jag ska ut och springa eller gå, åka till mina föräldrar eller svärföräldrarna....eller ska jag sitta här inne när det blåser så mycket ute, men vad ska jag göra här inne. Sen börjar jag muttra över varför min älska inte spelar mer på sin dator för då tar han upp tv:n med sin sablans Top Gear, Simpson eller någon annan sport eller tråkigt program. Jag kan ärligt säga att jag HATAR top Gear och den kanalen som sänder det varje dag, varje minut. Hur kan man vilja se på samma avsnitt 20 gånger??? Jag hatar deras röster och billjudet.....grrr!!!

Nej nu blev jag upprörd här...nu ska jag gå och stryka gardiner och sedan sätta mig i sovrummet så jag slipper höra ljudet av sport.

2 kommentarer:

Magdalena sa...

Det där lät väldigt hormonellt, men jag förstår vad du menar. Jag känner likadant för hockey, speciellt när det är säsong. Varför spelar samma lag flera matcher ihop? Har man vunnit/förlorat så spelar man väl mot någon annan? Samtidigt så förstår inte killarna varför vi sitter och tittar på inrednings/matlagnings/modeprogram. Tur att man har tjejkompisar, annars hade man gått under!

Talltita sa...

Jag svänger i humöret som en berg o dalbana...men älska känner nog lika dant för mina tv program. Men jag överlever, vem över lever inte med tre avsnitt topgear varje dag ;)