03 maj 2011

Snart ett år äldre

Bakat lite granna, slänger ihop en tårta i morgon, köper en med. Två timmar kvar innan jag blir ett år äldre. Ska bli kul att fylla år, kan man älska sin födelsedag fast man passerat 25?

Nåja, i morgon kommer i alla fall syrran hit och då bjuds det på gottis. Få se hur levande jag är i morgon. Var/är så sjukt trött idag och lite stressad att hinna med allt. Varför går man inte bara och köpa alla kakor och tårta. Så blir det nästa år.

Skräpplockarvecka på jobbet. Hål Sverige Rent deltar vi i. Men ni, vad det slängs skräp ute....suck!! Jag tycker ofta att det är väldigt skräpigt och gillar inte alls när folk slänger skräp i vår natur.
Vi gick kvarteret runt, tar tre min att gå runt, om jag går. Vi hittade TRE, jag upprepar, TRE soppåsar fulla med skräp. Jisses!! Skandal!! Men nu ska det i alla fall bli rent. Hela vecka ska vi går runt och plocka, tja om inte skolan hinner rensa upp allt innan oss.

Så var det med det......:)

Inga kommentarer: