21 juni 2011

Vet ni vad...jag är så glad idag fast min mage är helt kaputt av all nervositet. Men idag fick jag lite hjälp som jag verkligen behövde...såååååååå glad!! Såååååå lättad!!!

Pust!!

Just de ja, jag måste ladda kameran så jag ta kort på fransarna. Tror jag ska snart ta min ögonfransförlängare lite mer sällan...kan man säga så. De växer fortfarande och nu är de långa. :) Men denna längden är bra tycker jag så då får man dra ner på det.

Annars så har jag tagit det lugnt denna kväll. Älsk har varit på utbildning och jag har kollat på en bra film. Nu är det -so you think you ca dance- på tv...det är bra!

Just de ja, min fina vän Magda har fått en söt lite pojke i morse. Så glad jag är för dem! De har redan åkt hem till sitt och myser nog en massa med sin lilla plutte. GRATTIS!!!

Inga kommentarer: