03 juni 2011

Nya läsare och inte bara från Sverige :)

Jag är nog lite efter, typ, kanske för att jag ofta bara tänker att det är min familj och vänner som läser bloggen. Men när jag kollar på min statistik så ser jag helt plötsligt att det inte bara är svenskar som läser min blogg (!) Har inte kollat min statistik sen i julas och nu har jag läsare från USA, Singapore, Tyskland, Danmark och Frankrike. Ja, det går ju att läsa när man har google translate, eller vad de använder. Hej på er i alla fall!!
Nu blev jag lite glad...inte mkt som behövs för att jag ska bli glad.

Jag har i alla fall kollat på film med min älsk och min kära vän Bosse. Mätt i magen efter alla jordgubbar (såg mer ut som lite stora smultron) med choklad och chips, den där chipsen vet jag inte hur den hamnade i min mage?

Efter denna dag känns det som om min mage och hjärna lugnat ner sig en del. Jag ska sova många timmar i natt så att kroppen min hinner bearbeta allt. Sömn och återhämtning är A och O. Vilken tur jag har som somnar så fort jag lägger huvudet på kudden, evigt tacksam för det.

Inga kommentarer: