20 juni 2011

Äta hälsosamt och svulla på helgen = dåligt!

Ja, jag och älsk skulle ju ha en "vi värker i oss allt som vi är sugen på kväll" i fredags. Jo, det blev ju inte så bra... Min och Älsk mage kraschade totalt. Nej, fy och ve och skam, nu blir det inga överdrivna äta allt onyttigt. Det går inte att äta bra i flera veckor och sena slänga i oss så där på en kväll. Mycket dumt och gott gjort, hehe. Men nästa gång vi ska äta "allt vi är sugna på dag" så ska vi halvera det på hälften och i små portioner.

Men hur var då gårdagen...:) Jo vi gick till en mysig restaurang i Lund och åt en god tre-rätters och sedan hade ja bokat bio för att se min Jack Sparrow. Den var så bra och han var så fin och i slutet av filmen och för er som sett den så önskade jag i en kort sekund att det var jag som stod på den ön. Tur väl vaknade jag upp ur min kändis-fantasidröm och blickade mot min finaste man som är lite mer verklig och väldigt pussbar..;)
Jag och Älsk hade en fin dag i går och vi myste i varandras sällskap.
Tyvärr så var jag lite dåli på att ta bilder men jag ska kolla på älsk mobil.

Ha det gott!

Inga kommentarer: