16 juni 2011

Regnet öser ner

Det bara öser ner, mysigt att sitta inne då. Tycker katten kunde visa mig lite tacksamhet att jag inte släppte ut honom i detta vädret.
Har precis tittat på en bra film och ska snart gå och lägga mig. Har varit så trött idag , men det kan nog bero på vädret. Jag tycker alla var trötta på jobbet, vi gäspade i takt. Jag somnade nästan direkt när jag kom hem, blev lite orolig när jag vakande upp efter några timmar att jag inte skulle kunna somna i natt, men nu sitter jag här och kan knappt hålla uppe mina ögon.

I morgon är det äntligen fredag. Jag ska ha en riktig mysfredagskväll med en massa chips, godis och film. Just de, jag ska även koka min första kronärtskocka...:) Ja, sen lördagen hoppas jag att jag ska få umgås med mina fina vänner.

Ha de så gott!

Inga kommentarer: