11 juni 2011

Man kan hinna med mkt på en dag

Härligt pirrigt glad idag....Jag har fått så mycket gjort idag så det känns så skönt. Jag har äntligen hunnit till botten av tvättberget och strukit klart alla kläder som behöver sig en omgång med järnet. Jag har även putsat alla mina fönster, nu äntligen kan man se igenom dem :) Ska ju inte skryta med att jag håller dem rena så mycket. Men nu kan ni komma hem till oss och njuta av vår fina grönskande utsikt.
Jag har solat lite och bättrat på min minimala bränna och varit hemma hos syrran och pratat en massa. Städat lite med...ja en massa har jag hunnit med och kvällen är inte slut. Just nu väntar vi på att vi ska få hämta Bosse som är på sjukan med sitt ben. Kanske brutet? Stackaren! Han som nyss fått sitt andra ben läkt så lyckas han skada det andra benet med.

Nu ska jag vila lite, äta lite choklad och sedan kolla på film.

Inga kommentarer: