02 juni 2011

Förälskad i kläder

Idag fick jag en ljuvligt fin dag, svag är jag men min älskade man få mig pigg. Idag åkte vi efter lång sovmorgon och lika lång vila innan sminkdags framför tv:n till Nova för att försöka hitta kläder till Söndagsdopet då vi ska bli gudföräldrar till lilla Astrid. Jag vet inte om jag hittade något att ha på mig för ett dop men jag hittade vackra kläder att ha på mig andra dagar.

Ska lägga upp bilder på allt fint. Det bästa jag hittade var mina ballerinaskor från hilfiger, kjolen och linnet från topshop och klänning med rosetter på från hm. Jag blev förälskad, som jag kan bli i kläder. Sen har vi ätit en god middag med nypotatis, kött och somrig sallad och nu ska vi vila och kolla på film.

Ja det blev inte alls som vi planerat från början, men mår man inte bra så får man ändra om lite.

Ha de gott och så ses vi snart igen!

Inga kommentarer: