15 juni 2011

True Blood...Äntligen här!!

Suckar över denna täppta näsa. Jag skulle ju ge mig på nässprayet men det är svårt när man inte får luft. Får ta tag i det där om någon dag eller så väntar jag bara på att sprayet ska ta slut.

Haft en härlig dag på jobbet. Jag tittat på traktorer, klappat en liten kisekatt, skrivit ett schema, ätit goda bullar till frukost, ätit lite päronchoklad....en bra dag! Ska snart kolla på en film, är det bara jag som tycker det är väldigt tråkiga program på tv? Men vet ni, på söndag firar jag och Älsk vår första bröllopsdag..yey!! Och nästa söndag kommer den bästa serien ever True Blood!! Asså som jag längtat, jag längtar längtar, jag har läst sönder mig om alla nyheter och nästa vecka börja maraton i säsong 3, lite för att friska upp mitt minne. De flesta av er har säkert redan kollat på de första 8 min på första avsnittet i säsong 4. Spännande!!!! Ja, jag ser fram emot fina stunder med Eric, hehe!!

Inga kommentarer: