28 juni 2011

:)

Då var det tisdag och jag har faktiskt haft en bra dag igår utan min finaste. Jag har varit en runda på Nova och köpte mig lite linnen och småsaker. Efter det han jag med en film innan Asim kom och hämtade mig. Vi körde till Max och åt lite och sen åkte vi hem till honom och kollade på en lite udda men rolig film. Tja sen var det nästan dags att gå och lägga sig. Men eftersom jag var så fullbokad igår så han jag inte kolla på True Blood, men det ska jag göra ikväll......wiii!!

Idag borde jag igentligen sticka och bada lite, men så trist att jag slutar så sent...det är ju så fint väder ute idag, man vill jubara ligga vid stranden och slappa. Nåja, en anna dag!
Nähepp nu ska jag ut och gå en runda och sen fika lite innan rasten tar slut. Ha de gott!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Jag googlade på "rosa kakel" och din gamla blogg kom upp. Vart kommer ert fina rosa kakel ifrån? Tack för svar!

Talltita sa...

Åh, det fanns här redan när vi flyttade in. Har ingen aning om vart man kan köpa det, tyvärr!