09 oktober 2010

WazzUuupp!

Härlig Lördag idag, eller hur?!

Solen den skiner på och jag bara njuter inomhus av solen :) Kan inte bli bättre än så!
Idag så jobbade min fina man, inte för att det gjorde mig något ont eftersom jag sov igenom typ allt. Vaknade och låg kvar några timmar till i sängen och kollade på Cribs på mtv (tv i sovrummet är toppen!!).

Igår vankades det affärer och vi körde till IKEA, ILVA och Bauhaus. Vi fick faktiskt mkt gjort av det vi skulle. Två nya bordslampor till sovrummet, blandare, vask, sovrumsbord (det var hel), tre lampor till, kabellister, skruvar, antennsladd osv.

Vår nya bänkskiva har kommit, så nu väntar vi bara in våra nya luckor och så ska vi äntligen avsluta köket. Fatta ni hur härligt det kommer bli att få ett helt och rent kök. Jag längtar tills jag kan laga mat igen.

Nu ska jag i alla fall ta fram kameran och fotografera lite inköp......
Vad som händer mer under denna dag får ni se senare. Ha det gott!

Inga kommentarer: