10 oktober 2010

Måla fönster är mitt kall!!

Har precis ropat in Tux. Lite motsträvigt gick han in idag. Han verkligen kollade att jag menade allvar innan han lunkade in. Han får minsann sova inne.....Han vet reglerna mycket väl.

Igårkväll var jag lite hängig. Vi hade tänkt ut och äta men det blev micro pajer och lite onyttigt. Sen blev det film och mys. Härligt med sådana kvällar.

Idag målade jag nästan klart fönsterna i sovrummet och det blev bra. Efter det kom Älsk syrra med barn och hälsade på, mysigt att ha dem här. Kanske har vi inte så mycket roligt att leka med men Playstation duger bra för en stor kille och den andra kunde man busa med i soffan. De ville inte hem så det kan man väl tolka som ett bra tecken.

I morgon ska man till jobbet igen. Förkylningen vill inte släppa...och nu har jag dratt på mig lite munsår med. Suck!! Men jag är pigg för övrigt så det är ju bra.

Hoppas ni haft det bra!!

Inga kommentarer: