23 oktober 2010

Myshelg

Mådde inte så bra i torsdagskväll och stannade hemma från jobbet på fredagen. Låg i sängen i stort sett hela dagen och bara samlade ny kraft.

Idag mår jag bättre och är glad att jag fått ny kraft i kroppen. Känner mig lite hängig fortfarande med det går. Vi körde en snabb tur till Nova. Jag inbillade mig att det skulle vara lite folk där idag (!)......Men det var som att komma till Östersjöfestivalen. Tror barnpengen hade kommit in. Vi trängde oss mellan alla folk och lyckades hitta några jackor. En fastnade vi för men vi ska kolla lite inne i stan med för Älsk är sugen på en Fjällräven-jacka.

Sen gick vi ut illa kvickt därifrån. Hatar när det är mkt folk!
Vi gick sedan bort till Miljögården och köpte en fin present till lilla Tilly. Var väldigt nöjd med köpet och hittade lite andra saker vi ska köpa en annan dag.

Sen har jag bara vilat och vilat. Inte kollat på tv utan lagt all min tid åt YouTube-tittande. Jag har fått en idolförälskelse där......tsssss.....;).......Älsk bara skakar på huvudet och tycker nog jag är en knäpp fjortis just nu. Men nu när jag inte har True Blood och min Erik där så får man ju hitta nått annat. Så funkar jag!
Har man inte Jonny Depp i Pirates of the caribbean, så har man Erik i True Blood, och har man inte Erik i True Blood så har man en annan idol på YouTube...:)

Ha de bra ikväll!!

Inga kommentarer: